۸ ابزار اینستاگرام برای افزایش فروش تجارت الکترونیکی شما

با ضبط ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه ، آیا می توانید احتمال رسیدن و هدف گیری مخاطبان مناسب در اینستاگرام را تصور کنید؟

Nike، Victoria’s Secret، Chanel، H&M جزو برترین مارک های تجارت الکترونیک برتر هستند که از ماه مه ۲۰۱۷ با تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام رتبه بندی شده اند.

استفاده از هشتگ (#) و ارسال محتوای با کیفیت در مورد محصولات / خدمات خود امری ضروری است ، اما آیا از هر یک از کمپین های بازاریابی اینستاگرام خود نتایج مطلوبی کسب می کنید؟

در اینجا برخی از بهترین ابزارهای اینستاگرام برای رشد تجارت الکترونیکی شما وجود دارد:

۱ ٫ Crowdfire – پست های خود را در دسترس پیروان بالقوه قرار دهید

Crowdfire به شما فرصتی می دهد تا پیروان خود را فیلتر کنید و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مربوط به محصول شما همیشه برای کسانی که علاقه دارند با محصولات و خدمات شما به روز بمانند ارسال می شود.

ویژگی های اصلی Crowdfire:

– حساب های اینستاگرام خود را وصل و تحلیل می کند

– افرادی را که نام تجاری شما را گشودند شناسایی کرده و آنها را به لیست سیاه اضافه می کند (برای جلوگیری از تصادف از موارد زیر)

– افرادی که از شما پیروی می کنند را شناسایی کرده و آنها را به لیست سفید اضافه می کند (برای جلوگیری از عدم تصادفی)

چگونه کمک می کند؟

خوب است که تعداد دنبال کنندگان را برای حساب کاربری اینستاگرام خود افزایش دهید ؛ با این وجود ، عدم قرار دادن پست های شما برای پیروان صحیح ، وقت و تلاش شما را هدر می دهد.

Crowdfire در مورد افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند ، اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می دهد و به شما اطمینان می دهد که از هر پست تبلیغاتی و ویدیویی که ایجاد می کنید ، بهترین بهینه سازی را داشته باشید.

۲ ٫ Enlight Photofox – به پست خود اجازه دهید از جمع ایستادگی کند

Enlight Photofox به شما امکان دسترسی به طیف وسیعی از فیلترها و مجموعه کاملی از ابزارهای ویرایش را می دهد تا محصولات شما برای مخاطبان بالقوه مفید تر به نظر برسد.

ویژگی های اصلی Enlight Photofox:

– به شما امکان می دهد لایه های جداگانه را ویرایش کنید

– موارد را از پس زمینه پاک کرده و محو کنید

– کنترل کننده کدورت پویا را ارائه دهید

– لایه ها را به صورت عمودی و افقی بکشید

– لایه ها را با رنگ ها ، الگوهای و موارد دیگر پر کنید

چگونه کمک می کند؟

فروش محصولات بصورت آنلاین به افراد اجازه نمی دهد محصولات شما را احساس یا لمس کنند ، بنابراین تصاویر ارائه شده در پست های اینستاگرام شما مشارکت محصولات شما را تعیین می کنند.

Enlight Photofox می تواند برخی از وابستگی به طراحان پرهزینه را از بین ببرد و به شما امکان می دهد عکس های هنری را برای محصولات خود ایجاد کنید و مردم را ترغیب کنید تا بیشتر با برند شما درگیر شوند.

۳ ٫ Like2Buy – پیشنهادات پست های کاربردی ارائه دهید

Like2Buy به صاحبان تجارت الکترونیک کمک می کند تا با ایجاد یک صفحه وب جداگانه که شامل لیستی از محصولات و خدمات آنهاست ، فیدهای اینستاگرام خود را در فروشگاه ها قابل خرید کنند.

ویژگی های اصلی Like2Buy:

– پیوندی را در زندگی نامه شما امکان پذیر می کند

– پیوند در زیرنویس

– مخاطبان نگاهی هدفمندانه تبلیغاتی

– مجموعه ایمیل

چگونه کمک می کند؟

با وجود صدها و هزاران محصول و خدمات مشابه محصولات شما ، نمایش محصولات شما در مقابل مخاطبان بالقوه هدف بالقوه بسیار دشوار خواهد بود.

Like2Buy ابزاری محبوب برای اینستاگرام برای مارک های تجارت الکترونیک است که به طور خودکار شانس شما را برای دستیابی به مخاطبانی که قبلاً علاقه ای به خرید محصولات و خدماتی مانند محصولات شما نشان داده اند ، بهبود می بخشد و فکر نخواهید کرد که بیشتر با محصولات مورد علاقه خود به صورت آنلاین مشغول شوید.

۴ Ad Adder را دنبال کنید – برنامه های وفاداری خود را تقویت کنید

Follow Adder ابزاری جهت یابی خودکار است که به بازاریابان این امکان را می دهد تا پیروان بالقوه را شناسایی کنند و فعالیتهای تبلیغاتی را به صورت خودکار انجام دهند تا آنها را با جدیدترین محصولات و پیشنهادهایی که مایل به از دست دادن آن نیستند ، به روز نگه دارد.

ویژگی های اصلی Follow Adder:

– کاربران اینستاگرام را دنبال / باز کنید

– خودکار عکس لایک

– خودکار پیامهای مستقیم

– ایجاد لیست خودکار

– پست های خودکار

چگونه کمک می کند؟

بازاریابی ایمیل مطمئناً به صاحبان تجارت الکترونیک برای اجرای برنامه های تبلیغاتی مقرون به صرفه کمک می کند. با این وجود ، هدف قرار دادن خریداران آنلاین با همان محتوا برای همه ، تولید نتایج فروش مورد انتظار را دشوار خواهد کرد و به طول می انجامد.

دنبال کنید Adder نیازهای تلاش دستی را از بین می برد و به طور خودکار برنامه های وفاداری خود را با زمان به مخاطبان صحیح نشان می دهد.

۵ ٫ Tagboard – فید رسانه های اجتماعی خود را بهبود ببخشید

خود این اسم می تواند تذکر دهد! برچسب ، افزونه ای برای برنامه های گوگل کروم ، Hootsuite و تلفن همراه در دسترس استبرای ایجاد برچسب خود از طریق:

     

  • ایجاد “فید هشتگ” و “نام برچسب” که می خواهید محتوا را در آخرین برگه برچسب خود جمع کنید.
  •  

  • همچنین می توانید توضیحی در مورد موضوعات رسانه های اجتماعی که مایلید به داشبورد خود اضافه کنید ارائه دهید.

ویژگی های اصلی Tagboard:

– تولید داستان

– مطالب مرتبط مربوط به فید ها و توضیحات هشتگ خود را بکشید

– مضامین نمایشگر جذاب را انتخاب کنید

چگونه کمک می کند؟

اینستاگرام #hashtags می تواند به صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک کمک کند تا محصولات و خدمات خود را در مقابل مخاطب جدیدی که از همان هشتگ استفاده می کند ، قابل مشاهده باشد – اما آیا آنها همیشه به مخاطب بالقوه منجر می شوند؟

Tagboard یک داشبورد واحد برای شما فراهم می کند تا بتوانید رقبای خود و همچنین استراتژی هشتگ در حال تغییر پیروان آنها را تجزیه و تحلیل کنید و آنها را در تاکتیک های تبلیغاتی خود از طریق چندین حساب شبکه های اجتماعی پیاده سازی کنید تا تعامل را برای محصولات آینده ارسال کنید که به صورت آنلاین به اشتراک می گذارید.

۶ ٫ Schedugr.am – خودکار پست های خود را برای حفظ قوام خود به صورت خودکار کنید

Schedugr.am قدرتمندترین ابزار برای مشاغل کوچک و بازاریاب اینستاگرام در نظر گرفته شده است تا از قبل برنامه ریزی ارسال ها به صورت عمده و انتشار خودکار در طی بهترین ساعت ها را برای اتصال و دریافت بالاترین پاسخ برای همه پست های اینستاگرام خود انجام دهند.

برنامه ریزی

ویژگی های کلیدی برنامه:

– برنامه ریزی بارگذاری فله

– ویرایش عکس و فیلتر برنامه

– مدیریت حساب چندگانه اینستاگرام

– گزینه های برنامه ریزی چندگانه

چگونه کمک می کند؟

ارائه مطالب و اطلاعات مربوط به نام تجاری و محصولات شما ضروری است که قابل رویت باشد. اما ، اگر نمی توانید روی یک استراتژی سازگار متمرکز شوید ، ممکن است مخاطبان جدیدی را به خود جذب نکنید ، یا حتی پیروان فعلی خود را از چسبیدن به مارک خود منصرف کنید.

Schedugram برنامه ریزی پست های شما را مطابق با الزامات تجارت الکترونیکی شما اتوماسیون می کند ، به این معنی که می توانید چندین پست را از قبل تنظیم کنید و نشر پست اینستاگرام خود را با یک قوام بهبود یافته سازماندهی کنید.

۷- Ed ویرایشگر قدرت فیس بوک – بهترین استفاده را از پست های پشتیبانی شده خود داشته باشید

اینستاگرام از ویرایشگر قدرت فیس بوک برای هدف قرار دادن تبلیغات حمایت شده بر اساس عواملی شامل سن ، جنسیت ، مکان ، عادات و علایق استفاده می کند.

ویژگی های اصلی ویرایشگر برق Facebook:

– مدیریت تبلیغات متعدد

– برنامه فیلتر

– گزارش عملکرد آگهی

– لیست واردات / صادرات

– اضافه کردن برچسب های سفارشی

چگونه کمک می کند؟

تبلیغات حامی مالی به بازاریاب تجارت الکترونیک کمک می کند که بتوانند اطمینان حاصل کنند که تبلیغات آنها به مخاطبان صحیح متمرکز شده و برای هر کلیک که در تبلیغات خود می کنند ، هزینه خاصی را پرداخت می کنند.

ویرایشگر برق فیس بوک چندین پست هدفمند تبلیغات در اینستاگرام شما را با چند کلیک به صورت خودکار و مدیریت می کند. می توانید هر روز تبلیغات با حمایت مالی را با بودجه رقابتی اجرا کنید.

۸ ٫ Iconosquare – مراقب رقبا باشید

Iconosquare ، که قبلاً با عنوان Statigram شناخته می شد ، ابزاری محبوب برای ردیابی آمار برای حساب های اینستاگرام است. این بدان معناست که بر اساس فاکتورهای مهمی از جمله مکان ، لایک ، هشتگ ، و جزئیات نامزدی پیروان اینستاگرام شما ، گزارش های مفصلی ارائه می دهد.

ویژگی های اصلی Iconosquare:

– رفتار مخاطب

– تعامل مخاطب

– بهینه سازی موتور جستجو

– ردیاب کامنت

– جستجوی آنفلوانزا

چگونه کمک می کند؟

با افزایش تعداد دنبال کنندگان و لایک ها برای حساب کاربری تجارت الکترونیکی در اینستاگرام شما ، ممکن است فکر کنید که پست های شما عملکرد خوبی دارند ، اما چگونه می توانید پست های خود را برای نتایج بهتر بهینه کنید؟

Iconosquare این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید تجزیه و تحلیل جامعی را برای ردیابی و اندازه گیری پست ها ، فیلم ها در اینستاگرام خود داشته باشید و همچنین عادت های ارسال ، رقم و هشتگ های ارسال رقبا را ردیابی کنید که دنبال کننده های بیشتری را ایجاد می کند.

بیش از شما

اینها برخی از ابزارهای رایج است که به شما کمک می کند تا حضور تجارت الکترونیکی خود را در اینستاگرام ترتیب دهید و در آینده فرصتهای متعدد را باز کنید.

ابزار مورد علاقه شما در اینستاگرام چیست و چرا؟

نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید تا به بازاریابان کمک کنید تا آنها را در استراتژی تبلیغاتی اینستاگرام خود ادغام کرده و با مواردی که به طور مداوم باعث افزایش فروش تجارت الکترونیکی خود می شوند ، سازگار شوند.