۸ نکته مفید برای رشد لیست ایمیل شما بدون سردرد فنی

همه می گویند شما باید یک لیست ایمیل بسازید.

اما ، باید؟

من باید بگویم بله و با یک ROI بالقوه ۴،۳۰۰٪ ، نادیده گرفتن سخت است.

حتی وقتی ROI را از معادله خارج می کنید ، ایمیل هنوز هم یکی از بهترین کانال ها برای تسهیل رشد یک جامعه و جذب بازدید کنندگان بیشتر است.

بنابراین این سؤال را ایجاد می کند: چگونه می توانید لیست ایمیل خود را افزایش داده و هرگونه سردرد فنی بالقوه را به حداقل برسانید؟

روش هایی وجود دارد که می توان این کار را انجام داد و ممکن است این کار را ساده تر از آنچه فکر می کنید پیدا کنید.

آیا اشتراک بازدید کنندگان خود را آسان می کنید؟

من به عنوان بازاریاب ، هدف من همیشه به حداقل رساندن اصطکاک بین تجارت و مشتری هایم است.

اگر واقعاً می خواهید لیست ایمیل خود را بسازید ، باید متعهد باشید که همین کار را برای وب سایت و بازدید کنندگان آن انجام دهید.

به وب سایت خود نگاهی بیندازید و از خود بپرسید – عضویت در لیست من چقدر آسان است؟

     

  • آیا فرمهای انتخاب در مکانهای کلیدی دارید؟ (به عنوان مثال نوار کناری و بعد از پست های وبلاگ)
  •  

  • فرمهای انتخاب شما از هم متمایز است؟
  •  

  • وقتی افراد آدرس ایمیل خود را اضافه می کنند ، مشخص است که آنها باید به دنبال یک ایمیل تأیید باشند؟

هدف شما باید همیشه این باشد که آن را ۱۰۰٪ برای مخاطبان خود روشن کنید. آنچه در آن است که شما می خواهید آنها را انجام دهند.

چیزی منحصر به فرد به مشترکان خود پیشنهاد دهید

تعداد زیادی از سایتهای بزرگ با ایجاد یک فرم انتخاب مستقیم به جلو که در آن خوانندگان می توانند مشترک شوند و به روز رسانی های ایمیل را انجام می دهند ، بسیار خوب عمل کرده اند.

اما ، اگر سایت بزرگی نیستید ، چه می کنید؟

خیلی راحت نیست که شخصی آدرس ایمیل خود را تحویل دهد و جای تعجب هم ندارد.

با توجه به این نکته ، به چیزی نیاز دارید که قانع کننده تر از “به روز رسانی رایگان” باشد.

شما به چیزی منحصر به فرد نیاز دارید ، که مشترکین شما می توانند از واقعی ارزش خود را دریافت کنند.

این کار را می توان به راحتی با قرار دادن یک بارگیری اختصاصی رایگان انجام داد. شاید شنیده باشید که مردم از این امر به عنوان “رشوه” یا “آهنربای سرب” یاد می کنند.

سپس می توانید با اضافه کردن فراخوانی برای یک محصول یا خدمات پرداخت شده در پایان بارگیری رایگان خود ، این کار را انجام دهید – درصورتی که یک PDF را جمع می کنید ، این کار بسیار آسان است.

من کاملاً دوست دارم افرادی که در KISSmetrics این راهنمای رایگان را در زیر پست های وبلاگ خود ارائه می دهند:

(سلب مسئولیت: مبدل سرب توسط همان شرکتی انجام شده است که وب پیشرفته رتبه بندی می کند ، من با هر ظرفیتی برای آنها کار نمی کنم ، اما این قطعاً ابزاری مفید است که به شما کمک می کند).

فایده ای که در اینجا وجود دارد ، فقط داشتن یک کدگذاری شده سریع برای شما این است که شما یک سیستم عامل کامل قادر به آزمایش اسپلیت و ارائه گزینه های دیگر تولید سرب را نیز دریافت می کنید.

و آزمایش مهم است.

کوچکترین جزئیات می تواند بیشترین تفاوت را در تبدیل شما ایجاد کند.

ما بعداً در پست در مورد این موضوع با جزئیات بیشتری صحبت خواهیم کرد.

یک بستر واحد برای مدیریت همه فرمهای انتخاب شما

یکی از چالش هایی که همیشه با آن روبرو بوده ام اینست که همگام سازی تمام فرم های انتخابی من و پیگیری آمار از یک داشبورد واحد است.

خوشبختانه افزونه هایی مانند OptinMonster وجود دارد که می تواند برای کسانی که از نصب های WordPress خود میزبان استفاده می کنند بسیار عالی باشد.

من طرفدار بزرگی از OptinMonster هستم ، اما اگر می خواهید تحلیلی را برای چندین سایت ردیابی کنید ، چه می کنید؟ یا می خواهید از یک CMS متفاوت یا فقط یک سایت HTML / PHP معمولی استفاده کنید؟

پس قطعاً یک چالش است.

خوب بود

یک ابزار جدید ، Optin Architect اکنون به شما امکان می دهد تمام فرم های انتخاب خود را از طریق یک داشبورد واحد مدیریت کنید.

با داشتن یک سیستم جدید ، از همه مکانهای انتخاب گزینه مشابهی که OptinMonster انجام می دهد ، پشتیبانی نمی کند ، اما این برنامه های پاپ ، انتخاب نوار کناری و انتخاب سایت گسترده را پوشش می دهد.
همچنین به نظر می رسد بسیاری از ویژگی های جدید در این افق وجود دارد.

ثبت نام از ثبت نام قبل از گزاف گویی بازدید کنندگان (برای همیشه)

تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید و ببینید که تعداد بازدید کنندگان شما واقعاً به سایت شما باز می گردند.

برای اکثر صاحبان سایت ، بیش از ۷۰٪ بازگشت ندارند.

بستر تحلیلی شما چه می گوید؟

این یک مقدار دیوانه کننده است ، اما نیاز به جلب توجه کسی و اجبار آنها برای ثبت نام در لیست شما را برجسته می کند.

پاپ آپ یکی از بهترین راهها برای تهیه لیست شماست ، اما درست است که بسیاری از افراد آنها را آزار دهنده می دانند.

روشهایی وجود دارد که می توانیم این تاکتیک را کمتر مزاحم کنیم ، به عنوان مثال:

     

  1. نمایشگرهای پاپ را در نمای صفحه ۲
  2. نمایش دهید
     

  3. چیزی را پیشنهاد کنید که ارزش شما را قطع کندبازدید کنندگان r
  4.  

  5. درست قبل از اینکه کسی از صفحه شما پرش کند ، پاپ آپ را نشان دهید

نکته سوم من چیزی است که می خواهم با جزئیات بیشتر با شما صحبت کنم.

یک تکنولوژی وجود دارد که این کار را بسیار خوب انجام می دهد.

این “خروج هدف” نامیده می شود و حرکات ماوس را ردیابی می کند تا بفهمد چه موقع مردم ماوس خود را برای خروج از صفحه حرکت می دهند.

گذشته از ابزارهایی مانند OptinMonster و Optin Architect که قبلاً به آنها اشاره کردم ، سیستم عامل های دیگری نیز وجود دارند که این قابلیت را ارائه می دهند که عبارتند از:

     

  • صرافی گزاف گویی
  •  

  • خروجی مانیتور

سرمایه گذاران همیشه کار نمی کنند – یا این کار را می کنند؟

یک مطالعه انجام شده توسط دن زارلا نشان داد که در زمان استفاده از پاپ اوورها ، حداقل تأثیر کمتری در میزان گزاف گویی وجود دارد.

اگرچه همچنین دریافت که با استفاده از پاپ آپ ، می توانید تبدیل های خود را دو برابر کنید.

با وجود این واقعیت که این کار را برای Dan انجام داده است ، به این معنی نیست که قطعاً برای شما موثر خواهد بود.

چرا؟

آنچه برای یک صنعت یا گروهی از مردم کار می کند ، همیشه برای صنعت یا گروه دیگری کار نمی کند.

بهترین تمرین می تواند یک پایه عالی باشد اما بعد از آن شما باید چیزهایی را برای خودتان آزمایش کنید ، اما می توانید با تنظیم پاپ آپ و نظارت بر میزان گزاف گویی خود این کار را انجام دهید.

فرم های انتخابی در خط می توانند به خوبی کار کنند

از بین تمام فرم های انتخابی که من در سایت خودم استفاده می کنم ، یکی از بهترین ها را انتخاب می کند فرم انتخاب در خط من است.

این فقط یک فرم اصلی انتخاب است که من به صفحات کلیدی در سایت خود اضافه می کنم.

در اینجا مثالی وجود دارد:

به عنوان مثال ، اگر صفحه ای دارید که بازدید کنندگان را ترغیب می کند تا درمورد تماس با ما و سؤال از خدمتی که ارائه می دهید سؤال کنند ، نمی خواهید از این نوع فرم درون خطی استفاده کنید.

آیا از اثبات اجتماعی استفاده می کنید یا علیه شما کار می کند؟

اگر قبلاً به اثبات اجتماعی نرسیده اید ، به این نتیجه می رسد – وقتی افراد می بینند که شما تأثیر یک تأثیرگذار در صنعت یا بار مشترکین دارید ، این بدان معنی است که آنها باید شما را دنبال کنند یا در وب سایت شما مشترک شوند.

بنابراین ، وقتی چیزی شبیه به این را می بینید:
درست به نظر می رسد؟

اما اگر برجسته شوید که چند صد مشترک دارید یا کمتر ، اگر برجسته شوید؟

این چندان چشمگیر نیست

اینجاست که اثبات منفی اجتماعی وارد می شود.

اگر چیزی برای فریاد کشیدن دارید ، مانند یک توصیف از کریس بروگان یا تعداد زیادی از مشترکین – به جهان بگویید.

در غیر این صورت ، روی مزایایی که بازدید کنندگان شما هنگام ثبت نام در لیست شما دریافت می کنند ، تمرکز کنید.

طراحی وب سایت های شما مهم است – آیا می تواند به تبدیل های شما آسیب برساند؟

طراحی وب سایت عامل مهمی است که تفاوت در تعداد افراد در لیست شما را متفاوت می کند.

بیایید بگوییم که شما یک فرم انتخاب را در نوار کناری خود اضافه می کنید و سپس یکی از آنها را در زیر پست های وبلاگ خود اضافه می کنید ، تا اصول آن پوشیده شود.

آیا بازدید کنندگان شما حتی می توانند متوجه آن فرم های انتخاب شوند؟

یا اینکه آیا آنها به چیز دیگری جذب می شوند ، شاید یک نشان در ستون کناری شما باشد؟

نشان ها می توانند کار کنند ، اما تنها در صورت استفاده از آنها می توان به عنوان یک سیگنال اعتماد که اثبات اجتماعی مثبت ایجاد می کند ، استفاده کرد.

چند سوال وجود دارد که باید در اینجا مطرح شود:

     

  • آیا کسی می تواند یکی از این نشانها را دریافت کند؟
     
  • آیا گرفتن آنها دشوار است؟
  • یک مثال خوب از نشان که می تواند خوب کار کند ، شامل ۱۰ نشان برتر از Social Media Examiner است:

    همه چیز در وب سایت شما باید هدفی داشته باشد

    هنگامی که من شروع به کار در سایت می کنم ، یکی از اولین مواردی که من به آن نگاه می کنم این است که چه چیزی می تواند بازدید کنندگان را از اهداف اصلی سایت ها منحرف کند.

    این امر برای بهبود تبدیل ها به طور کلی مهم است ، نه فقط ساختن لیست شما.

    من به هر عنصر نگاه می کنم و این سؤال را می پرسم – آیا واقعاً نیاز به وجود دارد؟

    و انگیزه نگهداری یا از بین بردن یک عنصر می تواند متفاوت باشد. من ممکن است یک عنصر را در جای خود قرار دهم که کاربر را منحرف کند.

    با این حال ، من فقط در صورت حفظ عنصر به اهداف تبدیل دیگر برای سایت کمک می کنم یا به بهبود تجربه کاربر کمک می کند.

    با وجود این واقعیت که افزایش لیست ما مهم است ، ما باید هرگونه تأثیر منفی را برای تجربه کاربر به حداقل برسانیمence

    تست کلید تبدیل بازدید کنندگان به مشترکان مانند دیوانه

    است
    آیا تاکنون فکر کرده اید که چگونه افراد حرفه ای نرخ تبدیل فوق العاده بالایی را دریافت می کنند؟

    آنها آزمایش می کنند و آزمایش را ادامه می دهند.

    و این فقط مربوط به آزمایش تغییرات عظیم طراحی نیست؛ کوچکترین ترفند می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

    سمت راست به رنگ یک دکمه یا متن یک دکمه.

    به عنوان مثال ، در یک تست اسپلیت که اخیراً در آن دویدم ، فقط با تغییر رنگ دکمه به رنگی که در طراحی سایت من وجود ندارد ، می توانم ۶ بار تبدیل ها را بهبود بخشم.

    ابزار ساخت لیست وجود دارد که من قبلاً به آنها اشاره کردم که به شما امکان می دهد فرمهای انتخاب خود را تقسیم کنید ، اما ارزش آن را دارد که در سطح صفحه به این موضوع بپردازید – همه چیز در صفحه شما یک عامل است.

    ابزارهای زیادی در بازار وجود دارد (من در اینجا با جزئیات بیشتری در مورد آنها صحبت می کنم) که می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

    دو نفر به طور ویژه از هم متمایز هستند:

       

    • بهینه
    •  

    • بهینه ساز وب سایت Visual

    اینها ابزارهای پرداختی هستند ، اما بطور باورنکردنی مستقیم برای استفاده هستند.

    یکی از چالش ها (جدا از تنظیم تست اسپلیت) تولید تغییرات جدید صفحات شماست.

    در بسیاری از مواقع این امر مستلزم استخدام یک توسعه دهنده است ، اما این نوع ابزارها می توانند صفحه مورد نظر خود را امتحان کنند و به شما امکان می دهند که طرح را در پرواز تغییر دهید.

    استخدام

    همه از طریق رابط کاربری رایگان کد.

    به شما

    ساختن لیست شما می تواند یک چالش باشد.

    اما ، اگر در ابتدا موفق نشدید ، دوباره امتحان کنید و چیز دیگری را امتحان کنید.

    تست کلید اصلی حرکت به جلو است و کوچکترین تغییر می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند.

    آیا چیزی برای افزودن به لیست دارید؟