۷ روش برای استفاده از روندهای گوگل که قبلاً هرگز از آنها فکر نکرده اید

گوگل Trends ابزاری بی نظیر و مفید برای روزنامه نگاران برای پیگیری آنچه مردم می خواهند از آنها بدانند است. اما همچنین برای شرکت هایی که سلامت برند خود را ارزیابی می کنند و علایق مصرف کننده را برای اهداف ایجاد محتوا – حتی اگر بیشتر کاربران فقط سطح ثروت اطلاعاتی را ارائه دهند که گوگل Trends باید ارائه دهد.

گفته شد ، در اینجا هفت روش برای استفاده از گوگل Trend هایی که قبلاً هرگز به آنها فکر نکرده اید وجود دارد ، و با استفاده از ویژگی های تازه منتشر شده و اغلب مورد استفاده ، از این سرویس استفاده می کنید:

عمیق تر در موضوعات پر طرفدار

گوگل Trends اکنون دارای یک صفحه اصلی “داستان محور” است ، جایی که داده های جستجوی گوگل ، یوتیوب و گوگل News را جمع می کند و بیشترین جستجوی داستان ها را در اختیار شما قرار می دهد. این کاملاً جامع ترین روند موجود در وب است.

داشبورد مقالات مرتبط با موضوع را نشان می دهد ، یک فیلم پرطرفدار و همچنین تغییر علاقه در این موضوع طی چند روز گذشته.

یافتن فرصت های بازاریابی در زمان واقعی

گوگل Trends اکنون دقیقه به دقیقه دقیقه ، داده های زمان واقعی از بیش از ۱۰۰ میلیارد جستجو ماهانه از طریق موتور ، که به شما امکان می دهد روند جستجو را در زمانهای مختلف یا حتی در رویدادهای مهم مانند اسکار یا جام جهانی ارزیابی کنید. برای دیدن داده های دقیقه به دقیقه می توانید هر دوره زمانی را از هفته گذشته انتخاب کنید.

بنابراین چگونه می توانید از این داده ها برای بازاریابی در زمان واقعی استفاده کنید؟ با مشاهده سنبله در اصطلاحات جستجو در حین رویدادهای مهم ، می توانید به سرعت تعیین کنید که چه موضوعاتی علاقه مردم را به خود جلب می کند.

یک نمونه کلاسیک از بازاریابی در زمان واقعی با استفاده از اطلاعات گوگل Trends از صدای جیر جیر به موقع Oreo در طول Super Bowl در سال ۲۰۱۳ ناشی می شود ، وقتی که چراغها به مدت ۳۴ دقیقه در Superdome New Orleans بیرون رفتند .

برق؟ مشکلی نیست pic.twitter.com/dnQ7pOgC

مشکلی

– Oreo Cookie (Oreo) 4 فوریه ۲۰۱۳

تیم بازاریابی Oreo این آگهی را به پرواز درآورد. کاربران توییتر آن را دوست داشتند و آن را به اشتراک گذاشتند – تائیت منفرد تا به امروز بیش از ۱۵،۰۰۰ بازتوییت داشته است.

درباره رویدادهایی فکر کنید که می تواند مکان بازاریابی مناسبی برای برند شما باشد و به دنبال فرصت های سریع برای به کارگیری بازاریابی در زمان واقعی باشید تا بتوانید برند شما را در رسانه های اجتماعی .

بررسی موضوعات طاقچه بر اساس جغرافیا

کافی است “مرغ ارگانیک” را در گوگل Trends تایپ کنید و اطلاعات مفیدی درباره علاقه منطقه ای به عبارت جستجو ، از جمله رتبه بندی جستجو توسط شهر ارائه می شود.

همچنین می توانم با پیمایش به پایین و جستجوی جستجوهای مرتبط که ممکن است در مورد محصول من باشد (مانند “خرید مرغ ارگانیک”) یا سایر محصولاتی که من ارائه می دهم (“غذای مرغ ارگانیک”) عمیق تر حفار کنم.

تحقیق در زمینه سلامت برند

گوگل Trends راهی عالی برای مارک های بزرگتر است تا سلامت برند خود را در مقایسه با رقبای خود درک کنند. این نوع اطلاعات می تواند به اطلاع از مکانهایی که شرکتها برای افزایش نفوذ خود نیاز به تلاش بیشتری دارند ، کمک کند

بیایید بگوییم که من با نیسان کار می کنم ، و می خواهم ببینم که مارک ما چگونه به سایر شرکت های اتومبیل در ایالت فلوریدا اندازه می گیرد. من فقط شرایط زیر را در جستجوی گوگل Trends تنظیم کردم:

بررسی روند خرید محلی

یکی دیگر از ویژگی های عالی (و مورد استفاده کم) گوگل Trends ، امکان جستجوی روند خرید در انزوا است. این داده ها قصد خرید مصرف کنندگان برای جستجوهای مختلف را نشان می دهد. اگر یک نماینده مسکن هستید ، یا به دنبال یکی بودن هستید ، این نوع اطلاعات می تواند بسیار با ارزش باشد.

بررسی این نقشه توسط Benjamin Spiegel از زمین بازاریابی:

اگر محصولات زیبایی را می فروشید ، این داده ها می توانند به شما نشان دهند که بیشترین هزینه را برای تبلیغات خود صرف می کنید. بازاریابی خود را تنظیم کنید و مبارزات محتوا را مطابقت دهید تقاضا در هر بازار.

محتوای طوفان با گوگل Correlate

گوگل Correlate می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که مضامین چه افرادی را می خواهند درباره آن بخوانید ، که در نهایت می تواند به شما کمک کند تا بفهمید در مورد چه موضوعاتی باید بنویسید یا چگونه می توانید موضوعی را با دیگران که مردم به آنها علاقه مند هستند مرتبط کنید.

با استفاده از گوگل Correlate ، می توانید ارتباط بین روند جستجو و هر نقطه داده دیگری را که می خواهید در مورد آن بنویسید پیدا کنید. این تنها ابزاری در اینترنت است که می تواند این کار را با داده های جستجو انجام دهد ، اما تا حد زیادی بدون استفاده است.

آموزش آموزش توضیح می دهد که ارتباط با خلاف این است از روندها:

گوگل Correlate مانند گوگل Trends معکوس است. با گوگل Trends ، یک پرس و جو را تایپ می کنید و یک سری داده از فعالیت (با گذشت زمان یا در هر وضعیت ایالات متحده) را باز می گردانید.تو) با گوگل Correlate ، شما یک سری داده (هدف) را وارد می کنید و لیستی از نمایش داده شد که سری داده های آنها از الگوی مشابهی پیروی می کند.

بیایید بگوییم که من یک وبلاگ طاقچه را برای پخت دستور العمل ها اجرا می کنم ، و می خواهم برای سایتم ترافیک بیشتری را جلب کنم. می توانم “پخت” را در گوگل Correlate تایپ کنم:

اگر از نظر آماری تمایل دارید ، گوگل Correlate حتی به شما امکان می دهد مجموعه داده خود را بارگذاری کنید تا ببینید چه عبارات جستجو با آن ارتباط دارد. فقط روی پیوند “داده های خود را وارد کنید” در کنار نوار جستجو کلیک کنید و پرونده اکسل خود را بارگذاری کنید.

به گوگل اجازه دهید آنالیز را برای شما انجام دهد

در تغییر اخیر در گوگل Trends ، گوگل News Lab شروع به انجام آنها هر روز به تجزیه و تحلیل خود از داستانهای گرایش و ارائه اطلاعات مفیدی در مورد موضوعات می پردازند ، که می توانید از گوگل Trends Datastore . اگر شما یک روزنامه نگار یا یک نویسنده محتوا هستید ، یا یکی از اعضای تیم خود را دارید ، این می تواند یک ابزار ارزشمند باشد.

اگر داستانی درباره آخرین بحث درباره GOP بنویسم چه می شود؟ می توانم از این ابزار برای یافتن اطلاعات مربوط به بیشترین جستجوی نامزد GOP توسط شهرستان ، رتبه بندی موضوعات بحث و گفتگو به دقیقه استفاده کنم ، و رتبه بندی نامزدها پس از بحث و گفتگو ، در میان بسیاری از مباحث مرتبط دیگر که می تواند به عنوان آماری مفید برای افزودن گوشت به داستان باشد.

بنابراین این هفت مورد مورد علاقه من ویژگی های جدید یا کم مصرف گوگل Trends هستند که می توانید از آنها برای توسعه یک استراتژی بازاریابی ، بهبود SEO خود یا محتوای طوفان مغزی استفاده کنید.

ممکن است تجسم کنید که دقیقا چگونه می توانید از این ابزارها برای اهداف تجاری خود استفاده کنید ، دشوار است ، به همین دلیل توصیه می کنم آنها را امتحان کنید و اغلب آنها را چک کنید – فرصت ها بوجود می آیند و راه های ماندن در بالای بازی بی پایان است. .

آیا تاکنون با این ویژگی های گوگل Trends آزمایش کرده اید؟ ابزار عالی دیگری برای اشتراک گذاری دارید؟ برای من یک یادداشت در بخش نظرات زیر بگذارید: