۷ ویژگی های جدید در سایت ما – و چرا آنها مهم هستند

سایت ما با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و حتی اگر هر نسخه را با مقاله ای ارائه دهیم که ویژگی های جدیدی را که اضافه می کنیم برجسته می شویم ، گاهی اوقات می فهمیم که ارائه توضیحی عمیق تر از این که چرا اضافه می کنیم که هر عملکرد و چگونه است مهم است. می تواند به شما کمک کند

فراتر از قابلیت ، هر کاربر احتمالاً می پرسد: بنابراین چه فایده ای برای من دارد ، چگونه تلاشهای سئو من توسط این ویژگی جدید بهبود یافته یا پشتیبانی می شوند؟

از ابتدا که عضو تیم توسعه سایت ما بوده ام ، احساس می کنم موقعیت خوبی هستم که داستان اصلی را برای شما بیان کنم که چرا ما توسعه یا اضافه کردن ویژگی های خاصی را انتخاب می کنیم ، و دلیل این تحولات چیست. بنابراین در این مقاله سعی دارم برخی از ویژگی های جدیدی که اخیراً به آنها اضافه کرده ایم را توضیح دهم.

بخش دید جدید

آن دسته از شما که از کاربران سایت ما هستید ، قبلاً متوجه تغییراتی شده ایم که در بخش دیدنی دیدیم – ما دو دیدگاه کاملاً جدید به نام های موتورهای جستجو و آدرسهای اینترنتی

بخش قابل مشاهده موتورهای جستجو با یک وب سایت واحد در ذهن طراحی شده است و می تواند به شما کمک کند معیارهای دید وب سایت خود را برای حداکثر ۶ موتور جستجو در کنار هم مقایسه کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است ارتباطی با چگونگی بهینه سازی آن مکان برای موتور جستجو داشته باشد: توضیحات بهتری برای گوگل برای کسب و کار من برای مثال ، یا عکس های با کیفیت بالاتر از مکان ، توصیفات مشتری بیشتر و غیره.

شما حتی می توانید با استفاده از متغیرها و دیدن اینکه عملکرد بهتر و چرایی انجام این کار را دارد ، A / B را بهینه سازی مکانهای مختلف شغلی خود را آزمایش کنید. یا شاید شما ممکن است توجه داشته باشید که یک مکان خاص به دلیل ارائه تبلیغات یا میزبانی یک رویداد خاص ، از دید بالاتری برخوردار بوده است.

نمای جدید دیگر دیداری URL ها است.

بگویید که یک صفحه فرود برای یک کمپین تخفیف محصول ، برای اشتراک خبرنامه ایمیلی ایجاد کرده اید ، یا این که محتوای مانند کتاب الکترونیکی یا کاغذ سفید را باز می کند. ممکن است بخواهید دید آن صفحه را در چندین موتور جستجو و معیارهای موفقیت آن آزمایش کنید و آن داده ها را با اهداف یا پیش بینی های خود یا در مقابل داده های سایر صفحات فرود که در گذشته ایجاد کرده اید مقایسه کنید. این به شما امکان می دهد تا مقایسه کنید و ببینید که هر بار چه کاری متفاوت انجام داده اید و نتایج آن را تحت تأثیر قرار داده است

بهترین ویژگی موقعیت

اکنون بیایید به برخی از تغییرات ظریف و در عین حال مفید در سایت ما توجه کنیم. یکی از این موارد ویژگی بهترین موقعیت است که دارای اسم کاملاً توصیفی است ، اما فایده آن در نگاه اول مشخص نیست.

اگر متوجه شدید موقعیت فعلی بهترین موقعیت تاریخی شما نیست ، می دانید چیزی برای کلید واژه یا URL تغییر کرده است. بهترین موقعیت تاریخی شما تاکنون الزاماً بهترین موقعیتی نیست که می توانستید به آن دست پیدا کنید ، اما می توانید آن را به عنوان نقطه عطفی برای فراتر رفتن انتخاب کنید.

با یک تاریخچه کامل در مورد تغییرات ایجاد شده در گذشته ، ممکن است کشف کنید که برخی از آن ترفندهای بهینه سازی برای آن صفحه یا حتی خود طراحی (بنرهای مختلف ، فرم متفاوت ، فراخوانی مختلف برای اقدام) ، این تغییرات را در موقعیت قرار داده اند. به همین ترتیب ، همین تغییر ممکن است باعث افزایش رتبه شود ، در این صورت ممکن است سعی کنید این روند را در صفحات دیگری که می تواند از پیشرفتها استفاده کند ، دوباره ایجاد کنید.

در حالت ایده آل ، بهترین موقعیت همیشه باید با موقعیت فعلی مطابقت داشته باشد ، اما همه ما می دانیم که بندرت اتفاق می افتد. بنابراین می توانید این ستون را یک ستون انگیزشی بنویسید که یا به شما نشان می دهد کدام صفحات پیشرفت هایی را دیده اند ، یا به نظر می رسد که به آن احتیاج دارید. “