۷+ مفیدترین شیوه های رسانه های اجتماعی برای سئو

بیشتر مردم می دانند که شما می توانید از طریق رسانه های اجتماعی ترافیک خود را جذب کنید و از سئو بهره مند شوید. این مقاله هم دلیل و چرایی را توضیح می دهد.

SEO و رسانه های اجتماعی بدون شک بر اساس نتایج موفق Google پیوند خورده اند. با این حال ، Google همچنین می گوید که هیچ پلتفرم رسانه ای اجتماعی مجزا ارائه نمی شود ، حتی اگر ممکن است سیستم عامل های محبوب تری مانند Twitter یا Facebook باشند.

جدا از آن ، واقعیت ها نشان می دهد که هیچ معیار خاصی برای رتبه بندی با استفاده از رسانه های اجتماعی وجود ندارد. به عنوان مثال ، هیچ قانونی وجود ندارد که می گوید اگر ۴۰۰ دنبال کننده توییتر داشته باشید ، سیگنال های رسانه های اجتماعی شما (و پیوندها به وب سایت ها) اثر بیشتری خواهند داشت تا اگر ۳۰۰ دنبال کننده داشته باشید.

اما این بدان معنی نیست که رسانه های اجتماعی برای سئو کاملاً بی اساس هستند. Google وب مسترها جامع تر از مکانیک خود را ارائه می دهند. اگر این فیلم را تماشا می کنید ، توجه داشته باشید که مت کاتس نمی گوید سیگنال های رسانه های اجتماعی مهم نیست ، با وجود تصور مفسران یوتیوب.

تأثیر رسانه های اجتماعی در سئو خود را درک کنید

با ساختن نام تجاری شخصی شما افراد بیشتری را به سمت وب سایت شما جذب می کند ، به مشتریان بالقوه کمک خواهد کرد که به شما اعتماد کنند و کلمه را در مورد برند و / یا محصولات خود پخش کنند. این تأثیرات ایجاد نام تجاری شما در رسانه های اجتماعی شبیه به هر شکلی از ساخت برند در هر رسانه / بستر انتخابی شما است.

یک نمونه موفق در ساخت برند از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی NBA برای بازیهای نهایی سال ۲۰۱۴ است. این لیگ در اسنپ چت و Google سرمایه گذاری کرده است تا با نتایج بسیار موفقی با هواداران بسیاری خود ارتباط برقرار کند.
سرمایه گذاری

تبلیغات و فرصت های تجاری سازی برندهایی که رسانه های اجتماعی ارائه می دهند برای پروفایل سئو مناسب برای وب سایت شما مفید است.

با این حال ، نباید ارتباط با علی را اشتباه بگیرید. همانطور که مت کاتس بیان می کند ، فقط به این دلیل که یک صفحه وب پیوندهای زیادی در رسانه های اجتماعی دارد و به آن می گویند و این صفحه برتر صفحه در گوگل است ، به این معنی نیست که هر علتی در آن دخیل است.

این یک همبستگی است ، نه یک علت. گوگل صفحه را به این دلیل رتبه بندی نکرد که بیشترین پیوندهای رسانه های اجتماعی را به سمت خود نشان می داد. این پرطرفدارترین صفحه در وب سایت است ، و بازدید کنندگان زیادی در وب سایت های خود پیوندهایی به آن ایجاد کرده اند ، آن را در رسانه های اجتماعی ذکر کرده و صفحه را با دوستان خود به اشتراک گذاشته اند.

مزایای مستقیم سئو در رسانه های اجتماعی چیست؟

شما ممکن است چیزهایی را از طریق مخاطبان خود از طریق رسانه های اجتماعی ، از چیزهای ساده مانند چند نفر که محتوای شما را دوست دارند ، به چیزهای پیچیده تری از جمله آنچه می توانید در مورد پیروان خود یاد بگیرید ، بر اساس آنچه در روز پاسخ می دهند به پست های شما بیاموزید.

در اینجا چند مزیت مرتبط با SEO از تعامل در رسانه های اجتماعی و نحوه به حداکثر رساندن آنها وجود دارد:

به لطف رسانه های اجتماعی ، گوگل سایت شما را خزیده خواهد کرد

اگر یک پست محبوب در رسانه های اجتماعی دارید که افراد را به صفحه وب شما سوق می دهد ، گوگل به دنبال خزیدن صفحه وب خواهد شد.

گوگل+ برای این کار بهترین است. حول و حوش یک پست کوچک ایجاد کنید و گوگل در همان روز در حال خزیدن و نمایه شدن است. اغلب سریعتر از ارسال URL از طریق حساب گوگل Webmaster Tools شما است.

معماری وب سایت خود را آزمایش کنید

افراد را به صفحات مختلف بکشید و ببینید که چگونه آنها در وب سایت شما رفتار می کنند. این ممکن است به شما در شناسایی تنگناها و ضعیف بودن صفحات وب کمک کند.

در نظر بگیرید از دنبال کنندگان خود بخواهید از وب سایت شما بازدید کنند و پیمایش و طراحی وب سایت خود را بررسی کنند. اجازه دهید آنها بازخورد مشخصی را ارائه دهند که می توانید برای بهبود سایت خود استفاده کنید. بعضی از افراد وقت کافی را روی دست خود می گذارند و برخی از افراد از اظهار نظرشان امتیاز بالایی می گیرند.

داده های متا وب سایت خود را به روز کنید

اگر کلمات کلیدی و عباراتی خاص محبوب به نظر می رسند ، آنها را به عناوین صفحه ، عنوان متا ، توضیحات متا و عناصر صفحه خود اضافه کنید. در صورت لزوم آنها را به متن Alt Alt خود اضافه کنید.

برخی از محبوب ترین هشتگ ها را در Facebook ، Twitter و گوگل+ در نظر بگیرید. از آنالیز رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید تا تصوری نادرست از آنچه افراد در جستجوی شما جستجو می کنند ، بدست آورید.

برنامه ریزی پست ها و عناوین آینده

برنامه ریزی

چند موضوع و عناوین را در رسانه های اجتماعی امتحان کنید و ببینید قبل از ایجاد محتوا برای وب سایت خود ، چقدر خوب این کارها را می کنند. این همچنین شامل تصاویری است که قصد دارید به صفحات وب خود اضافه کنید.

یک عنوان را بیاندیشید ، پنج دقیقه برای نوشتن یک پست کوتاه در آن صرف کنید و آن را در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود قرار دهید. اگر پاسخ مثبتی دریافت کردید ، پس از آن یک مقاله بزرگتر برای ارسال در وب سایت خود ایجاد کنید. اگر می توانید در رسانه های اجتماعی حواشی ایجاد کنید ، می توانید حول و حوش آن را در Google ایجاد کنید.

اگر واقعاً در مورد موضوع یا عنوان خاصی اطمینان ندارید ، ابتدا آنها را از نظر سایر متخصصان برای نظرات تخصصی خود بازبینی کنید. همچنین ابزارهای آنلاین ، مانند آنالایزر سرفصل Co.Schedule ، وجود دارد که می تواند میزان موفقیت یک سرفصل خاص را برای مخاطبان مشخص کند. ضربه زدنبه هر یک از این موارد توجه کنید که مخاطب چگونه عنوان محتوای شما را دریافت می کند.

آنچه افراد در گوگل جستجو می کنند با آنچه در رسانه های اجتماعی جستجو می کنند متفاوت است. بعلاوه ، Google از به روزرسانی Hummingbird خود کمتر علاقه به کلمات کلیدی داشته است. با این وجود ، رسانه های اجتماعی ممکن است بینشی در مورد کارآیی کلمات کلیدی شما ایجاد کنند.

برای اجرای تست کلمه کلیدی در رسانه های اجتماعی ، به سادگی از کلمات کلیدی خاصی یا ترکیبی از چنین کلمات کلیدی در یکی از مطالب خود برای رسانه های اجتماعی استفاده کنید. این می تواند یک مقاله ، و تصویر یا انواع دیگر رسانه ها باشد.

کلمات کلیدی که نتایج مناسبی را در گوگل و Yahoo / Bing ایجاد می کنند ممکن است نتایج مشابهی در رسانه های اجتماعی نداشته باشند. با این وجود ، باید هنگام استفاده از کلمات کلیدی در رسانه های اجتماعی ، آنچه ظاهر می شود را آزمایش کنید زیرا گاهی اوقات معانی کلمات کلیدی در گوگل بیشتر می شود.

موارد ذکر شده / پیوندهای رسانه های اجتماعی هنوز با ارزش است
دشوار است که بگوییم گوگل چقدر به ذکرها و پیوندها به رسانه های اجتماعی اعتماد دارد ، اما بیشتر بازاریابان آنلاین به شما می گویند که تأثیر مثبتی در رتبه بندی موتورهای جستجو دارند.

تعامل با رسانه های اجتماعی ، ارسال به آن و پاسخ دادن به اظهار نظر ها اغلب برای کمک به ارسال چند مورد از رسانه های اجتماعی کافی است و راه شما را پیوند می دهد. در نظر داشته باشید که مطالب دیگران را به اشتراک بگذارید و با امید به پیوند مجدد به مطالب آنها پیوند دهید.

سعی نکنید از رسانه های اجتماعی برای تبدیل افراد استفاده کنید

اگر وب سایت شما یک محصول یا خدمات را به فروش می رساند ، به فروش آن در وب سایت و تبلیغات تبلیغات وابسته خود ادامه دهید. به جای تلاش برای جذب افراد برای خرید ، ثبت نام و یا دادن اطلاعات ، روی رسانه های اجتماعی زیر و زیر کلیک کنید.

شهرت شما بهترین دارایی شماست ، و آن را با پست های تبلیغاتی تسویه می کنید. در بیشتر مواقع ممکن است از تلاشهای رسانه های اجتماعی شما برای جذب افراد به قیف فروش شما استفاده شود ، که می توانید با ترسیم آنها به وب سایت خود اقدام کنید.

متعادل کردن نرخ کلیک شما و پیروی از آن

دو مزیت بارز بازاریابی در رسانه های اجتماعی تأثیر آن بر شهرت آنلاین شما و ترافیک رایگان تولید شده است.

یک مورد منطقی ایجاد کنید و شهرت آنلاین شما بهبود می یابد که این امر تأثیر مثبتی بر SEO شما خواهد داشت. روی CTR خود متمرکز شوید و ممکن است با پیوندهایی به وب سایت خود ، پست های تبلیغاتی و موارد دیگر ، ترافیک بیشتری را به وب سایت خود جلب کنید.

یک CTR به نسبت زیر چیست؟ نسبت ۱: ۵ برای اکثر آنها خوب است. برای هر ۱ ارسال CTR (تبلیغی) که ایجاد می کنید ، ۵ صفحه زیر ایجاد می کنید.

اگر در گوگل+ ارسال می کنید ، ۵ مورد (مقاله ، فیلم ، تصاویر ، GIF و غیره) را برای موارد زیر ارسال می کنید و فقط یکی را برای ترغیب مردم به کلیک بر روی وب سایت خود قرار می دهید.

ممکن است وقتی شرکتهایی مانند نایک و پپسی در هر پستی که می نویسند به وب سایت خود پیوند دهند ، بسیار بصری به نظر می رسند ، اما موارد زیر را به اندازه کافی بزرگ دارند تا بتوانند طبق خواسته خود عمل کنند. شما همچنان در تلاش هستید تا موارد زیر را بخاطر ترافیک و مزایای SEO آن رشد داده و حفظ کنید ، بنابراین باید بیشتر مورد توجه مخاطبان خود قرار دهید.

نمونه ای از شرکتی که این CTR را به صورت زیر تسلط داده است و می تواند یک نمونه خوب برای SME ها باشد ، تجارت الکترونیکی مغول eBay است.

به گفته دیوید گرینباوم ، Boost Media ، از تبلیغ یک تبلیغاتی بدون نسخه که به نظر می رسد با موتور جستجوی غول Google رقابت دارد ، eBay با تغییر چند کلمه کلیدی ، حرفه خود را به آگاهی بینندگان رساند.

این اقدام آگاهانه از دور شدن از ارتقاء به خود و به سادگی ارائه ارزش نام تجاری برای مشتری ، یک استراتژی عالی ایجاد کرد که دیدگاه های بیشتری نسبت به برند eBay جلب کرد.

جمع بندی ۱۱ نکته برتر

     

  • سعی نکنید پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را تغییر دهید
  •  

  • از رسانه های اجتماعی برای جلب مردم به قیف فروش خود استفاده کنید
  •  

  • تعداد دنبال کننده های شما کمتر است ، پست های تبلیغاتی کمتری نیز باید ایجاد کنید
  •  

  • قبل از اینکه به مکانهایی که باید بازدید کنند ، دیگران را دوست بدارند
     
  • نسبت (CTR) 1: 5 (زیر)
  • را امتحان کنید
     

  • از گوگل+ استفاده کنید تا صفحات وب جدید شما سریعتر خز شوند
  •  

  • از دنبال کنندگان خود بخواهید وب سایت شما را آزمایش کنند
  •  

  • از تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید تا ببینید که کلمات کلیدی افراد برای یافتن پروفایل شما استفاده می کنند
  •  

  • رسانه های اجتماعی مکان مناسبی برای آزمایش بازار مقالات و تصاویر شما
  • است
     

  • اطلاعاتی را بیابید که کلمات کلیدی وب سایت شما در رسانه های اجتماعی ایجاد می شود
  •  

  • به رسانه های اجتماعی و محتوای وب افراد دیگر در رسانه های اجتماعی پیوند داده و به آنها اشاره کنید