۷ تاکتیک های موثر در زمینه دسترسی به ایمیل برای دریافت پاسخ بیشتر

این مشکل به اندازه آدم قدیمی است:

بازاریاب های آنلاین برای ارتباط با تأثیرگذار ، هزاران ایمیل از راه دور ارسال می کنند ، به آنها می توانند در مورد محتوا اطلاع دهند ، از Backlink بخواهند یا هر هدف بازاریابی دیگری را بدست آورند. آنها تاکتیک های مختلفی را برای افزایش نرخ باز و دریافت پاسخ بیشتر یاد می گیرند و پیاده سازی می کنند ، اما ماهی های بزرگ هنوز عجله برای بلع طعمه ندارند.

Backlink

در سال ۲۰۱۲ ، رند فیسکین آن را به چیزهایی خرد کرد که بازاریاب ها بتوانند از آن بخورند: او توضیح داد که چه ایمیلهای خوبی را از بزرگها جدا کرده ، نکاتی درباره ایستادگی از رقبا را به اشتراک گذاشته و به چگونگی الهام گرفتن از گیرندگان برای پاسخگویی توضیح داده است.

۲۰۱۶ تقریباً تمام شده است ، اما سبد خرید همچنان در آنجا مانده است. بازاریابان به خواندن و اجرای هزاران تاکتیک دستیابی ادامه می دهند ، اما اکثر ایمیل های آنها به طور یکسان آویز را تحت تأثیر قرار می دهند.

چرا؟

     

  • این ایمیلها از نظر ساختاری ضعیف هستند.
  •  

  • این ایمیلها مانند الگوی به نظر می رسند و چیزی جز اسپم را یادآوری نمی کنند.
  • اسپم

بیا با آن روبرو شویم:

چه کسی نکاتی درباره دسترسی از برایان دین ، ​​تیم سودو ، لسلی وس و سایر وبلاگ نویسان را که نمونه ای از ایمیل های خود را به اشتراک می گذارند نخوانده است و سعی نکرده است از آنها به عنوان الگو استفاده کند؟

دستت را بلند کن!

نتیجه؟ اینفلوئنسرها شروع به دریافت انواع ایمیل های دستیابی مشابه می کنند.

چگونه آن را دوست دارید ، ها؟

جای تعجب نیست که آنها عجله نمی کنند که پاسخ دهند.

علاوه بر این ، دستیابی به افراد مختلف به همان روش ، گنگ ترین کاری برای یک بازاریاب حرفه ای خواهد بود. همچنین می توانید از روشهای مختلفی برای بهینه سازی مطالب برای مخاطبان مختلف استفاده کنید ، بسته به میزان دریافت کننده و نتایج دلخواه خود ، می خواهید تاکتیک های مختلف دسترسی به ایمیل را در نظر بگیرید.

هفت مورد زیر بلیط یک طرفه شما برای جذابیت است.

۱ ٫ از آدرس ایمیل حرفه ای استفاده کنید

خیلی واضح به نظر می رسد؟

در واقع ، با توجه به اینکه بسیاری از ما ایمیل دریافت از lilly321@hotmail.com یا rupinder1985@gmail.com را دریافت می کنیم. بله ، در سال ۲۰۱۶!

حتماً یک آدرس ایمیل با نام و حرفه ای مناسب انتخاب کنید. ابتدا ، به شما امکان می دهد از وارد شدن به پوشه های هرزنامه یا تبلیغات گیرنده جلوگیری کنید. و دوم ، نظر شما را به عنوان یک فرد شایسته شکل می دهد.

Gmail یا آدرس مارک دامنه ، شانس باز شدن ایمیل شما را به حداقل می رساند.

همچنین ، به استفاده از امضای مناسب فکر کنید.

اینفلوئنسرها روزانه هزار ایمیل دریافت می کنند ، بنابراین این موضوع را برای شما مشخص کنید. حتی اگر قبلاً ملاقات کرده اید و آنها قول داده اند که به شما کمک کنند ، احتمالاً آنها شما را به یاد نمی آورند. نام ، شرکت و موقعیت شغلی خود را در امضای ایمیل خود قرار دهید. شماره تلفن و آدرس وب سایت شما نیز حاکم است زیرا باعث می شود فهرست گیرندگان شما را راحت تر جستجو کنند و تصمیم بگیرند که آیا شما مناسب هستید یا خیر.

۲ ٫ به خط جذاب موضوع توجه کنید

برای دریافت پاسخ ، ابتدا باید تمام تلاش خود را بکنید و گیرندگان را باز کنید تا ایمیل های شما را باز کنند.

گفت آسان تر از انجام.

آیا می دانید که ۷۸٪ از کل ایمیل های ارسال شده بازاریابی چیزی دریافت نمی کنند؟ نه به اندازه کافی دلگرم کننده ، اما این فقط نکته است.

یک خط موضوع اهمیت دارد زیرا اولین چیزی است که افراد هنگام دریافت ایمیل شما می خوانند. این کمک می کند تا گیرندگان تصمیم بگیرند که آیا می خواهند خواندن را باز کنند و ادامه دهند ، و وظیفه شما برانگیختن علاقه آنهاست.

تنها هدف جمله اول در یک تبلیغ ، خواندن جمله دوم نسخه است. – جو Sugarman

مطمئناً هیچ فرمول جادویی برای کار کردن با متن کامل وجود ندارد ، اما ممکن است بخواهید چندین جذاب تر را برای جذاب تر کردن آن در نظر بگیرید.

ترفند: نام گیرنده

هیچ ایمیلشناسی با “خطوط موضوعی شخصی ۲۲٫۲٪ بیشتر احتمال باز شدن ندارد.” هیچ چیز روانشناسی فوق طبیعی ، عادلانه ای نیست: طبق این مطالعه ، صدای اسامی ما واکنشی منحصر به فرد در مغز ما ایجاد می کند که باعث فعال شدن بیشتر آن می شود. دیل کارنگی هنگامی که پیشنهاد کرد در کتاب خود چگونه دوستان و نفوذ افراد را بدست آورد] از آن سحر و جادو فهمید.

روانشناسی

به یاد داشته باشید که نام یک شخص شیرین ترین و مهمترین صدا به هر زبان برای هر فرد است.

مثال:

نام گیرنده خود تضمین نمی کند که ایمیل شما را باز کرده و بخوانند.

ترفند: کمی فتنه

همانطور که تیم سولو در مقاله خود برای وبلاگ Ahref نوشت ، رویکرد مورد علاقه شما برای نوشتن خطوط موضوعی ممکن است “کمی فتنه” باشد. این کار را ۱۰۰٪ برای گیرندگان واضح نکنید ، بنابراین ممکن است بخواهند ایمیل خود را برای اطلاعات بیشتر باز کنند.

این مثالی است که او ارائه می دهد:

طبق تحقیقات انجام شده توسط MarketingProfs ، بیشترین میزان خواندن مربوط به ایمیلهایی با خطوط موضوعی ۵۱-۶۰ کاراکتر و ۶-۱۰ کلمه طول است. بنابراین ، بیش از حد مبهم یا بی ربط ، بیش از حد رسمی یا غیر رسمی ، بیش از حد متراکم یا ترسیده نیست.

۳ ٫ آن را بسازیدnal

همانطور که نیل پاتل می گوید ، “هیچ کس نمی خواهد وسوسه شود”.

اگر روزانه صدها ایمیل دوقلو دریافت می کنید ، چرا باید تأثیرگذار در مورد شما مراقبت کنند؟ از طرف تلنگر ، ایمیل های شخصی شده به سختی قابل چشم پوشی هستند. با استناد به تیم سولو ، یک وبلاگ نگار اگر به آنها پاسخ ندهد “کاملاً الاغ” خواهد بود.

برای کوتاه کردن یک داستان طولانی ، شخصی سازی هر ایمیل تنها شما را ارسال کنید.

چطور؟

     

  • صرف یادگیری کنید جزئیات بیشتری درباره گیرنده دریافت کنید و نشان دهید که در ایمیل خود دارید. اما از کلیشه هایی مانند “من هوادار بزرگ شما هستم” یا “مدت هاست که وبلاگ شما را می خوانم” ، اجتناب کنید ، به خصوص اگر دیروز بود که اولین بار آنها را دوست داشتید یا دوباره آن را بازنویسی کردید.
  •  

  • خیلی متمرکز نباشید. آیا با کسی که به چیزی جز خواسته ها و نیازهای آنها اهمیتی نمی دهد صحبت می کنید؟ با ارسال نامه نامه ایمیل خود ، به فکر کنید چه چیزی در آن برای یک گیرنده قرار دارد. از هرچیزی مانند “من معتقدم که خوانندگان شما آن را دوست دارند” خودداری کنید ، زیرا با صراحت بگویم ، برای شخصی که به شما پیام می فرستد ، هیچ فایده ای ندارد.
  •  

  • همانطور که گفته شد ، در هر زمان ممکن به یک گیرنده با نام مراجعه کنید. همچنین ، از زبان مستقیم استفاده کنید: کمتر “من” ، بیشتر “شما”.
  •  

  • ایمیل خود را به عنوان مکالمه فکر کنید. از gobbledygook خودداری کنید ، روشی را که می گویید بنویسید ، اما خیلی غیررسمی نباشید: “دوستان” ، “شخص” و سایر کلمات فریب دهنده ایمیل شما را ارسال می کنند به سطل آشغال.

۴ P بنویسید Pithily

این یک خط خوب بین پاک بودن و فشار بودن است.

شما می دانید که تأثیرگذار افراد شلوغ هستند و شما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از اظهارات مبهم و جملات مبهم در ایمیل های تبلیغاتی انجام می دهید. “بنابراین ، از من چه می خواهید؟” این واکنشی نیست که شما بخواهید از گیرندگان بدست آورید.

pithily بنویسید و سعی کنید به فرمول “یک ایمیل – یکی از آنها سؤال شود” پایبند باشید.

حرف شما برای به یاد آوردن اینجا تعادل است. در غیر این صورت ، ایمیل دستیابی شما خطر تبدیل به تقاضای مبهم را دارد:

     

  • مقاله من را بررسی کنید.
  •  

  • آن را با پیروان به اشتراک بگذارید.
  •  

  • محصول من را مرور کنید.
  •  

  • بگذارید بدانم که درباره آن چه فکر می کنید.

صبر کنید ، در حالی که؟ این شرلوک هولمز را نمی گیرد تا تشخیص دهد که تأثیرگذار به سختی نمی توانند به ایمیل های ساخت یافته پاسخ دهند.

آدام گرانت ، پرفروش ترین نویسنده Give and Take ، می گوید که “ایمیل های مورد علاقه حداقل” به جای ابراز قدردانی ، تقاضا هایی را ایجاد کردند. ” صدا بی پروا یا خواستار است.

ایمیل دستیابی خود را فروتن نگه دارید.

۵ ٫ از کلمات صحیح استفاده کنید

کلمات باعث شگفتی می شوند. در صورت استفاده صحیح ، آنها می توانند به سلاح شما برای ایجاد ایمیل های قابل دسترسی تبدیل شوند. بیش از این ، سخنان شما می تواند بر گیرنده ها تأثیر بگذارد و آنها را به گونه ای خاص احساس کند.

برای این کار ، کلمات باید قدرتمند باشند. اول از همه ، به این دو سؤال پاسخ دهید:

     

  • آیا ایمیل شما رایحه ای قوی از اطلاعات دارد؟
  •  

  • آیا ایمیل شما ارزش اضافی دارد؟

آنفولانزاها وقت ندارند که همه و همه را بخوانند. چرا آنها باید ایمیل شما را در بین دیگران انتخاب کنند؟ چه چیزی در آنجا برای مراقبت از آنها وجود دارد؟

با در نظر گرفتن سرنخ های دیداری و اطلاع رسانی به ایمیل ، دریافت کنندگان را آسان می کنند تا ارزش دسترسی شما را ببینند. خواننده باید هنگام اسکن ایمیل خود ، “بو” کند و متوجه “گوشت” شود تا تصمیم بگیرد که ارزش زحمت را دارد یا خیر.

چگونه؟

     

  • جملات کوتاه.
  •  

  • پاراگراف های کوتاه.
  •  

  • بدون کلمات طاعون.
  •  

  • افعال فعال.
  •  

  • بدون جارگون.
  •  

  • هیچ نشانی اینترنتی خام وجود ندارد.
  •  

  • بدون کلیشه!

آخرین مورد از این گیرندگان نه تنها ناامید بلکه باعث ترساندن آنها می شود.

۶ ٫ آن را کوتاه کنید

کمتر کلمات تبدیل حداکثر می کنند و این قانون برای ایمیل ها نیز کار می کند.

هنگامی که صحبت از ارتباط آنلاین می شود ، “کمتر بیشتر” به یک قاعده طلایی برای بازاریابان تبدیل می شود. قانون ۳-۵-۷ نوشتن ایمیل را دنبال کنید: شما باید سه ثانیه برای جلب توجه ، پنج ثانیه برای جلب خوانندگان و هفت ثانیه برای اجبار اقدام کنید.

به نظر می رسد سه تا پنج پاراگراف کوتاه برای هر حرف کامل است. هر چیزی دیگر می تواند شانس پاسخگویی شما را کاهش دهد.

در اینجا مثال ایمیل دسترسی به میزان پاسخگویی با ۷۶٪ آورده شده است. Omni Papers این کار را درست انجام داد ، آن را کوتاه ، شخصی و با ارزش برای گیرندگان نگه داشت:

     

  • بهترین روزها برای ارسال ایمیل: سه شنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه.
  •  

  • بهترین زمان برای ارسال ایمیل: ۶ صبح ، ۱۰ صبح و ۲ بعد از ظهر.

مشکل این است که ، تن از داده های مطالعات مختلف در مورد این موضوع وجود دارد ، و برخی از آنها نتایج کاملاً متفاوتی ارائه می دهند. چه باید کرد؟ به چه کسی اعتماد کنیم؟

بهترین تصمیمیونی آزمایش A / B خواهد بود: با ارسال زمان آزمایش کنید تا بهترین مورد را برای لیست ایمیل خود بررسی کنید. آنچه برای یک بازاریاب کار می کند لزوماً برای شخص دیگری کار نمی کند. با داشتن اطلاعات صحیح مسلح ، می توانید این ایده را بدست آورید که در کجای دیگری حرکت کنید.

قبل از ساختن آنها ، پل ها را نسوزانید. قبل از ارسال ایمیل ، مطمئن شوید که:

     

  • این مربوط به شما نیست بلکه یک گیرنده است.
  •  

  • کوتاه و شیرین است.
  •  

  • مربوط و به این نکته است.
  •  

  • این انگیزه است.
  •  

  • اقناع کننده است اما خواستنی نیست.
  •  

  • این هیچ ارتباطی با سئو و لینک سازی ندارد.

و به یاد داشته باشید: پایدار بودن خوب است ، اما پیگیری های زیادی ارسال نکنید. هیچ کس دوست ندارد مردم را اذیت کند ، و این همان وضعیتی است که پایداری شما می تواند Old Old Harry را با شما بازی کند و منجر به آسیب رساندن به شهرت شما شود.

زمان آن فرا رسیده است که الگوهای خود را حذف کنید و ارزش خود را شروع کنید.

موافقید؟