۶ نکته برای استفاده بیشتر از واحدهای کلیدی شما در سایت ما

برای هفته گذشته مشغول کار روی پستی برای همه شما پیشرفته بودم رتبه بندی وب کاربران Cloud.

من با تعدادی از همکارانم در زمینه بازاریابی و پشتیبانی طاقت فرسا کردم ، و ما برای پست های مختلف ایده هایی ارائه دادیم که به شما کمک می کنند از سایت ما بهتر استفاده کنید و از ویژگی های آن نهایت استفاده را ببرید.

ایده

معلوم است که ایده های زیادی برای مرور وجود دارد ، بنابراین آنچه به عنوان یک پست شروع می شود ، ممکن است به یک سری از پست ها تبدیل شود که به شما توصیه می کند نکاتی فوق العاده خاص و نه چندان محرمانه در مورد چگونگی “بازی” سیستم.

در واقع بازی نیست ، بلکه یادگیری چگونگی به حداکثر رساندن پتانسیل برنامه AWR و منابع آن است.

آنچه شما یاد خواهید گرفت

این پست اول به طور قطع برای کاربران مبتدی و باتجربه طراحی شده است. برخی از شما ممکن است از قبل ویژگی های برنامه را فهمیده باشید ، در حالی که برای برخی دیگر ممکن است جدید باشند.

بنابراین من امیدوارم که شما نکات زیر را به طریقی مفید ، حداقل جزئی ، مفید بدانید.

اگر کاربر سایت ما هستید ، می دانید که هر یک از برنامه های ما دارای تعداد مشخصی از واحدهای کلمات کلیدی است. به غیر از این ، شما می توانید وب سایت های زیادی را که دوست دارید ، ردیابی کنید ، در همان موتورهای جستجو به همان اندازه که دوست دارید (ما از ۳۰۰۰+ پشتیبانی می کنیم) ، و پروژه های زیادی را که دوست دارید ایجاد کنید.

میزان مصرف واحد کلمه کلیدی تحت تأثیر تعداد کلمات کلیدی در هر پروژه ، توسط واحدهای موتور جستجو ، از عمق جستجو و فرکانس بروزرسانی قرار می گیرد.

به طور کلی ، اگر منابع خود را ناکافی می دانید ، توصیه می کنیم که به یک برنامه بالاتر ارتقا دهید.

با این حال ، قبل از اینکه این موضوع را در نظر بگیرید ، ممکن است دوست دارید برخی از روش هایی که ما قصد استفاده از این ابزار را داشته ایم را بررسی کنید و به برخی از ویژگی هایی که ممکن است به طور کامل کاوش نشده باشد ، یک بار دیگر توجه کنید. این ویژگی ها با هدف کمک به کاربران برای مدیریت بهتر کلمات کلیدی خود انجام می شود:

  • اول ، آنها به شما کمک می کنند تا داده های خود را مرتب نگه دارید ، تغییرات را ساده تر متوجه شوید ، و نتیجه گیری های لازم را برای آگاهی از مراحل بعدی استراتژی SEO خود به دست آورید.
  • دوم ، آنها به شما کمک می کنند متوجه شوید که از منابع غیر ضروری استفاده می کنید ، به شما امکان می دهد تا آنها را به پروژه های مفید تر هدایت کنید.

۱٫ پروژه های خود را با فرکانس به روزرسانی در اولویت قرار دهید

این که آیا شما برای یک وب سایت یا بیشتر رتبه بندی را ردیابی می کنید ، احتمالاً از طریق سایت ما با ایجاد پروژه های جداگانه برای صفحات خاص (مانند صفحات فرود یا مطالب موجود در وبلاگ خود) استفاده می کنید. شما این کار را برای کلمات کلیدی با تبدیل بالا انجام می دهید ، برای صفحاتی که برای تجارت آنلاین شما ضروری است ، یا بخشی از برخی از کمپین هایی است که در حال اجرا هستید.

می توانید به روز رسانی های روزانه ، هفتگی ، هفتگی ، ماهانه ، و در صورت درخواست را برای پروژه های خود تنظیم کنید. این ویژگی شخصی سازی ساده اما مهم برای شما امکان پیگیری رتبه ها را بسته به اولویت آنها در استراتژی آنلاین شما فراهم می کند.

در حالی که گرفتن رتبه بندی روزانه برای همه کلمات کلیدی شما ایده آل به نظر می رسد ، اگر به منابع محدود هستید ، باید اعتراف کنید که می توانید با گرفتن اطلاعات به ندرت در پروژه هایی که اهمیت فوری یا فوری ندارند ، انجام دهید.

مورد فوق اخیر است ، بنابراین من هنوز هم هر روز آن را پیگیری می کنم تا ببینم آیا رشد پایدار دارد. مقاله زیر مقاله قدیمی تری است که دید (در رتبه ۱ قرار نمی گیرد ، اما بین ۲ و ۳ در نوسان است ، که من کاملاً از آن راضی هستم). و احتمالاً می توانم قبلاً آن را به فرکانس بروزرسانی هر هفته یا حتی ماهانه تغییر دهم.

بنابراین ، یکی از کارهایی که می توانید برای مدیریت بهتر منابع خود انجام دهید این است که اولویت پروژه ها و صفحات خود را تعیین کنید یا تعیین کنید ، و بر این اساس به روزرسانی ها را در AWR تنظیم کنید: روزانه یا هفتگی برای افرادی که باید به طور مداوم نظارت داشته باشید ، و هفتگی ، به صورت هفتگی ، ماهانه یا به درخواست پروژه هایی که از قبل پایدار هستند
& lt؛ p> در این مرحله همچنین لازم به ذکر است ، برای کسانی که قبلاً از این ویژگی استفاده نکرده اند ، دو نوع درخواست به روزرسانی تقاضا وجود دارد:

  • سریع در صورت تقاضا (که می تواند شما را در ۲۴ ساعت به روزرسانی در رتبه بندی شما برساند. شما برای پروژه هایی که قبلاً روزانه دنبال می کنید ، نیازی به این کار ندارید.)
  • کندی در صورت تقاضا (که حداکثر ۷ روز به روز می رسد – هر چهارشنبه به روزرسانی های هفتگی تحویل داده می شود. )

مطمئناً به دست آوردن داده های روزانه در آغاز یک پروژه ضروری است ، بنابراین می توانید روند تکامل رتبه بندی را از نزدیک کنترل کنید و از ابتدا ترفندها و تغییرات لازم را انجام دهید. یا وقتی محتوای صفحه یا مقاله را دوباره مرور کرده اید و باید نظارت کنید که چگونه این تغییرات بر رتبه بندی تأثیر می گذارد. اما وقتی همه کارهایی را انجام دادید و موقعیت شما کم و بیش پایدار باشد ، نظارت به یک کار هفتگی ، شاید حتی ماهانه تبدیل می شود.

گوگل یک معشوقه است.

از زمان ظهور شخصی سازی (در سال گذشته به طور کامل دیده می شود) ، شما نمی توانید مطمئناً بدانید که چگونه رتبه های شما در نوسان است – از همه بیشتر در سوله های رقابتی. اکنون قبل از اینکه همه منابع AWR خود را مصرف کنید ، دیوانه شوید ، به خودتان کمک کنید و فرکانس بروزرسانی را در آن پروژه های قدیمی تغییر دهید!

۲٫ در مورد عمق جستجو باهوش باشید

باهوش

سایت ما می تواند وب را برای کلمات کلیدی انتخاب شده شما با عمق جستجو در ۱۰ صفحه یا ۵ صفحه خزنده کند. از آنجا که پروژه های جدیدی را در برنامه ایجاد می کنید ، خواه داده های تاریخی خود را وارد کرده اید یا تازه شروع به کار کرده اید ، توصیه می شود آنها را برای عمق ۱۰ صفحه جستجو کنید.

این به شما امکان می دهد تا درباره نحوه رتبه بندی برای کلمات کلیدی مورد نظر خود ، مروری بهتر داشته باشید. هنگامی که AWR داده هایی را برای کلمات کلیدی شما پیدا کرد ، باید بتوانید بهترین گزینه های کلیدی خود را تعیین کنید (در صورتی که از قبل نمی دانید).

سپس ، یک رویکرد خوب ایجاد دو پروژه جداگانه برای همان صفحه / URL یا دامنه خواهد بود.

لیست کلمات کلیدی خود را به دو گروه جداگانه تقسیم کنید – آنهایی که می خواهید بالاتر از صفحه ۵ قرار بگیرند ، و بیشترین تلاش شما را می کنند ، و آنهایی که کمتر علاقه مند به رتبه های بالا هستند ، اما هنوز هم مورد توجه شما هستند. اینها می توانند کلمات کلیدی با رقابت زیاد ، اصطلاحات گسترده ، اصطلاحات کنسول جستجو باشند که شما آنها را به طور غیر ارادی رتبه بندی می کنید ، یا اصطلاحاتی را که قصد دارید بعداً بیشتر هدفمند شوید ، اما هنوز دوست دارید برخی از داده ها را جمع آوری کنید.

در مرحله بعد می توانید عمق جستجوی متفاوتی را برای هر پروژه تنظیم کنید و دقیقاً به همان میزان منابع مورد نیاز خود مصرف کنید.

یک ترفند دیگر این است که پروژه عمق ۱۰ صفحه خود را بر روی بروزرسانی فرکانس پایین تر – هفته ای ، ماهانه یا به صورت تقاضا تنظیم کنید.

اصلی ترین غذای آماده برای شما این است:

  • برای وب سایتهای دارای رتبه بندی پایدار از عمق جستجوی ۵ صفحه ای استفاده کنید
  • برای تغییر دامنه ، مانند تغییر نام یا مهاجرت از http به https ، از عمق جستجوی ۱۰ صفحه ای برای وب سایت های جدید و / یا صفحات فرود جدید که هنوز رتبه بندی نشده اند ، استفاده کنید و روند بازیابی را پس از یک مجازات گوگل دنبال کنید.

برای ردیابی مناسب از میزان مصرف واحد کلمه کلیدی ، همیشه می توانید “منابع خود [نوع برنامه” منابع در پایین فهرست را بررسی کنید. در آنجا خواهید دید که چقدر از منابع شما در حال حاضر استفاده می کنید ، چقدر در دسترس است ، هر پروژه چقدر مصرف می کند و میزان مصرف منابع را چگونه محاسبه می کنیم.

۳٫ موتورهای جستجوگر خود را عاقلانه انتخاب کنید

به عنوان پیش فرض ، برای هر پروژه جدیدی که ایجاد می کنید ، AWR برای (موتور) سه موتور جستجوگر اصلی – Google ، یاهو و بینگ تنظیم شده است ، که با پروکسی های جغرافیایی خزنده می شوند تا از صحت رتبه بندی شما اطمینان حاصل کنند. با این گروه به عنوان ۱ واحد موتور جستجو برخورد می شود ، اما هر موتور جستجوی دیگری که بعد از آن به آن اضافه می کنید به عنوان ۱ واحد موتور جستجو نیز حساب می شود ، و کلید جهانی شما را دو برابر می کندd واحد مصرف برای هر پروژه.

با این حال ، ممکن است به شما کمک کند بدانید که می توانید اولین واحد موتور جستجوی خود را شخصی سازی کنید . به عنوان مثال ، اگر می خواهید نحوه رتبه بندی در گوگل ، Bing و AOL را اندازه گیری کنید ، این تعداد یک واحد محسوب می شود. ابزار ما تا زمانی که حوزه های مختلفی باشند ، از این سه مورد اول به عنوان یک واحد استفاده می کند. برای گوگل ، Bing و مثلاً گوگل Images ، دو مورد اول به عنوان یک واحد در نظر گرفته می شوند و دومی واحد دیگر را به خود اختصاص می دهد.

البته ، شما می توانید تمام این اطلاعات را در داخل برنامه و همچنین در مستندات ، اما می خواهم در اینجا برای کاربران جدید سایت ما همانجا ذکر کنم.

نکته دیگری که ممکن است در مورد موتورهای جستجو و مدیریت منابع مفید بدانید ، و این یک امر بدیهی است ، در نظر گرفتن ردیابی فقط موتورهای جستجوگر شما قطعاً برای رتبه بندی در آنها هستید.

شما (و / یا مشتری خود) باید بازار ، صنعت و مکان مشتری های ایده آل خود را بشناسید. به این ترتیب شما می توانید استراتژی SEO خود را متمرکز کنید و تلاشهای خود و منابع خود را فقط در جایی که واقعاً مورد نیاز هستند اختصاص دهید.

سایت ما می تواند رتبه بندی را در بین ۳۰۰۰+ موتور جستجوگر از سراسر جهان ردیابی کند ، که این امر گزینه ای عالی برای SEO های مختلف از همه نوع است. اما این تنوع به معنای راهی نیست که بتوانید منابع برنامه خود را هدر دهید.

برعکس ، این به شما کمک می کند تا منابع خود را به طور مناسب هدایت کنید و پیگیری رتبه بندی دقیقاً برای موتورهای جستجوگر مورد نظر ، خواه آنها جهانی ، محلی ، مکان سفارشی ، تصویر ، تلفن همراه ، موتورهای جستجوگر مکان پشتیبانی شده و موارد دیگر.

۴٫ کلمات کلیدی را که هرگز رتبه بندی نمی کنید حذف کنید

شما یک SEO حرفه ای هستید ، بنابراین این موضوع را بهتر از هر کس می دانید – همیشه نمی توانید رتبه بندی کنید و با توجه به شرایطی که لازم دارید / می خواهید هدف گذاری کنید ، رتبه بندی و رتبه بندی کنید.

بعضی اوقات شرایط خیلی رقابتی است و رقابت سخت است. در موارد دیگر ، ممکن است برای بهبود موقعیت سایت شما برای یک کلمه کلیدی خاص به منابع زیادی نیاز داشته باشد – مانند ایجاد محتوای بسیار با ارزش و قانع کننده (فرم طولانی) ، بهتر از رقبا ، کسب لینک از طریق آن ، افزایش ترافیک و به همین ترتیب.

با وجود تمام تلاش شما ، اگر قدرت سایت آنها بزرگتر باشد ، اگر در دامنه قدیمی تری قرار داشته باشید که مخاطبان وفادار و مکرر ایجاد کرده باشد ، اگر مارک آنلاین آنها قوی تر باشد ، ممکن است نتوانید از رقابت پیشی بگیرید. و غیره

و شما همچنین می دانید که با این کار کجا می روم. اگر نمی توانید برای آن رتبه بندی کنید ، چرا آن را پیگیری می کنید؟

همچنین می توانید آنچه را که به شما در بخش ۲ این پست به شما گفته ام ، اعمال کنید. یک پروژه جداگانه برای شرایط بسیار رقابتی ایجاد کنید و آن را در آستانه بروزرسانی کم (ماهانه) تنظیم کنید – این به شما کمک می کند تا ۲۸ برابر منابع کمتری نسبت به آنچه که با به روزرسانی های روزانه دارید مصرف کنید.

۵٫ از حسابگر منابع استفاده کنید

تعداد منابع مورد نیاز شما ممکن است و احتمالاً تغییر کند. این که آیا شما در حال انجام جستجوگرها در داخل خانه ، فریلنسرینگ ، برون سپاری یا کار در سایت / بازدید خود هستید ، هرچه مدت طولانی سایت را زنده نگه دارید ، بیشتر گسترش می یابد ، و استراتژی محتوای شما – یا شاید صفحات محصول در مورد تجارت الکترونیکی.

این بدان معناست که شما نیاز به رعایت اصطلاحات بیشتر و بیشتر دارید.

یا می توانید نکاتی را که این مقاله به اشتراک گذاشته است ، در نظر بگیرید و اغلب اوقات نظارت بر اصطلاحات قدیمی را متوقف کنید. هر چند ماه یک بررسی منظم بر روی آنها انجام می شود.

می توانید از حسابگر منابع ما استفاده کنید تا دریابید که کدام برنامه مناسب ترین است برای شما طبقبه تعداد اصطلاحات جستجوی مورد نیاز برای ردیابی. به این ترتیب ، شما فقط آنچه را که استفاده می کنید پرداخت می کنید.

۶٫ مکث ردیابی برای پروژه های قدیمی تر

اگر پروژه های قدیمی تری با داده های تاریخی دارید که برای شما مهم هستند ، اما دیگر اولویتی ندارید ، می توانید با تنظیم کردن “در صورت تقاضا” ، آنها را در سایت ما متوقف کنید. این ابزار دیگر برای این پروژه ها رتبه بندی را استخراج نمی کند (این به روزرسانی باید هر بار که می خواهید داده های مربوط به رتبه بندی تازه را بخوانید ، توسط شما به صورت دستی اخراج شود) و مصرف واحد کلمه کلیدی شما کاهش می یابد.

به همین ترتیب ، می توانید آنها را به صورت موقت “در صورت تقاضا” تنظیم کنید ، در صورتی که در حال حاضر اولویت های دیگری کسب کرده اید و باید منابع واحد کلمه کلیدی خود را به پروژه های دیگر هدایت کنید.

مهمترین اقدامات برای حذف پروژه هایی که دیگر مفید نیستند است. و اگر هنوز می خواهید سابقه کار قبلی خود را ضبط کنید ، می توانید داده های جمع آوری شده خود را به سادگی صادر کنید و آنرا با سایر پروژه های گذشته ارسال کنید.

توپ در زمین شما

بنابراین شما چندین راه دیده اید که می توانید ضمن افزایش حداکثر پتانسیل ابزار و تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده برای شما ، منابع خود را در سایت ما بهتر مدیریت کنید.

امیدوارم حداقل برخی از آنها بینش مفیدی داشته باشند ، و این به شما کمک کنند در مسیرهای خود آسان تر گام بردارید.

اکنون من کنجکاو هستم که آیا شما نکات و ترفندهای مشابه ای در به حداکثر رساندن پتانسیل منابع خود دارید یا خیر.

دانش ابر سایت ما خود را در نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید!