۶ تغییرات چشمگیر اخبار فیس بوک در ۶ ماه گذشته

الگوریتم فیس بوک برای تعیین آنچه در فید خبری نمایش داده می شود ، تغییر می کند و مرتباً تغییر می کند تا تجربه بهتری را برای میانگین کاربر فیس بوک ارائه دهد. برای بسیاری از مارک های فیس بوک ، این باعث سردردهای مداوم می شود زیرا سعی می کنند از منحنی جلو بمانند.

یکی از دشوارترین چالش ها زمانی است که یک استراتژی خاص برای مدت طولانی بسیار خوب کار می کند ، فقط باید در جاده تغییر کند. برخی از این استراتژی ها با هدف “بازی” الگوریتم بوده اند ، در حالی که سایر راهبردها صرفاً در روانشناسی انسان نقش می بندند.

روانشناسی

در طول ۶ ماه گذشته ، فیس بوک در حال دستیابی به استراتژی های موفقیت آمیز قدیمی است. ما برخی از تغییرات اخیر را دنبال خواهیم کرد تا درک بهتری از آنچه تغییر کرده و چه کاری می توانید در مورد آن انجام دهید ، خواهیم کرد.

محتوای حافظه

ماه هاست که فیسبوک در مورد بی اعتنایی خود از پورها صحبت کرده است. اما ، در ۶ ماه گذشته ، آنها اقدامات جدی تری برای کاهش میزان قرار گرفتن در معرض اخبار در اخبار دریافت کرده اند.

اگرچه هنوز به طور واضح مشخص نشده است که چگونه فیس بوک محتوای meme را مشخص می کند ، چند سیگنال وجود دارد که می توانند در درک آنچه ممکن است به عنوان محتوای meme طبقه بندی شوند وجود دارد:

     

  • بازخورد منفی به عنوان “محتوای meme” طبقه بندی می شود

 

  • تجزیه و تحلیل بصری متن پوشش روی تصویر
  •  

  • عکس رفتاری که در جایی غیر از فیس بوک میزبان بود (Imgur ، livememe ، makeameme)
  • فیس بوک پس از اخطار هشدار داد مبنی بر اینکه آنها نمی خواهند محتوای تولید الگوهای رفتاری توسط صفحات را مشاهده کنند. این هشدارها از حدود یک سال پیش آغاز شده است ، اما ما دیده ایم که تعداد بیشتری از صفحات با استفاده بیش از حد از مجازات شدید مجازات می شوند.

    در تحقیقات ما ، دریافتیم که آنها تمایل دارند کل صفحه را برای استفاده از محتوای meme (در مقابل جریمه کردن هر پست شخصی) مجازات کنند.

    بهترین استفاده در مورد مجازات “محتوای meme” این نیست که تأکید کنید که آیا محتوای شما توسط فیس بوک اسکن می شود یا نه ، زیرا دارای عنوانی در آن است. درعوض باید از خود بپرسید که آیا پست های شما مخاطبان شما را ناراحت می کند یا خیر.

    لایک_بزرگ

    Call-to-Action یکی از اصلی ترین اشکال بازاریابی است. وقتی فیس بوک برخی اقدامات فراخوانی را مانند “طعمه زدن” تلقی می کند ، این خط تار می شود. برای یک بازاریاب متوسط ​​، تشخیص جدی بین این دو دشوار است.

    مطابق با فیس بوک: “” طعمه مانند “هنگامی است که یک پست صریح از خوانندگان خبرخوان می خواهد که پست را دوست دارند ، نظر دهند یا به اشتراک بگذارند تا علاوه بر آنچه معمولاً پست دریافت می کند ، پست دیگری را به اشتراک بگذارند ، نظر دهند یا به اشتراک بگذارند. ”

    در مثالهای آنها ، طبیعی است که یک عکس یا شیء بتواند برای فعالیتهای خاص ، پسندیدنها ، نظرات و اشتراکات ویژه ، یک تماس برای اقدام انجام دهد.

    > منطقی باشید و سعی کنید مکالمات را به طور طبیعی تشویق کنید.

    محتوای مکرر منتشر شده

    در دنیای ایده آل فیس بوک ، هر صفحه باید هر روز محتوای منحصر به فرد خود را ایجاد کند. در حالی که بسیاری از صفحات محتوای منحصر به فرد را به اشتراک می گذارند ، اکثریت اینگونه نیستند. فیس بوک می خواهد با کاهش میزان قرار گرفتن در معرض صفحه هایی که نیست ، از این صفحات که این کار را انجام می دهند ، پاداش دهد.

    چالش در اینجا این است که چقدر منصفانه فیس بوک می تواند این موضوع را ارزیابی کند. فقط به این دلیل که یک صفحه مانند CNN بزرگترین است ، به این معنی نیست که داستانی را خراب کرده است – چگونه فیس بوک چگونه می تواند بین صفحاتی مانند CNN و یک خبرنامه محلی انتخاب کند؟

    فیس بوک با طرح سؤالاتی از قبیل:

       

    • آیا پیش از این تصویر / ویدئو در Open Graph وجود داشته است؟
    •  

    • آیا این پیوند قبل از ارسال شده است

    > سعی کنید نگران نباشید که چگونه فیس بوک چیزی شبیه به این را ردیابی و اجرا خواهد کرد ، و بر ایجاد محتوای منحصر به فرد خود تمرکز کنید. حداقل ، محتوا که دیدگاه منحصر به فردی دارد.

    پیوندهای هرزنامه

    فیس بوک می خواهد سایت های فوق العاده اسپم را کاهش دهد ، و بهترین راه برای انجام این کار قطع کردن صفحات است که به طور مکرر آنها را به اشتراک می گذارند.

    اسپم

    با پیوندهای اسپم ، فیس بوک به این موارد اشاره دارد:

       

    • “داستانهای موجود در خبرخوان که از زبان یا قالب بندی نادرست استفاده می کنند تا افراد را به سمت کلیک روی وب سایت که فقط تبلیغات دارد ، ترغیب و ترغیب کنید.”
    •  

    • “به عنوان مثال ، اغلب این داستان ها ادعا می کنند که به یک آلبوم عکس پیوند می خورند ، اما در عوض بیننده را به یک وب سایت با تبلیغات فقط می رسانند.”

    کیفیت کیفیت پیوندهایی را که ممکن است در صفحه Facebook خود به اشتراک بگذارید در نظر بگیرید. در مقابل “بیرون آمدن از آنجا” کیفیت را قربانی نکنید.

    ارزش به روزرسانی وضعیت کاهش یافته است

    رسیدن به بسیاری از مارکها در اوایل ماه دسامبر کاهش یافت.

    ارتقاء کیفیت لینک

    فیس بوک اعلام کرد که می خواهند ارزش لینک های با کیفیت بالا را افزایش دهند. واکنش اولیه از طرف مدیر صفحه کاملاً مثبت بود ، زیرا احساس می کردند محتوای آنها ممکن است در معرض افزایش قرار بگیرد. پس از آن ، این تغییرات به مرحله اجرا درآمد ، بسیاری از سرپرستهای صفحه دریافتند که محتوای پیوندشان همچنان در حال تلاش است.

    برای فهمیدن کیفیت چیست و برای ترساندن الگوریتم آنها ، فیس بوک از کاربران خود سؤالاتی از قبیل:

       

    • “آیا این محتوای به موقع و مرتبط است؟”
    •  

    • “آیا محتوا واقعاً برای شما جالب است یا در تلاش است تا توزیع Feed News را بازی کند؟ (به عنوان مثال ، از مردم بخواهید که محتوا را دوست داشته باشند) “
    •  

    • “آیا این را یک پست یا یادداشت با کیفیت پایین می نامید؟”
    •  

    • “آیا از دیدن این محتوا در خبرنامه خود شکایت می کنید؟”

    نتیجه افزایش نوار در لینک های با کیفیت بالا این بود که صفحات کمتری برای لینک های با کیفیت بالا در معرض دید قرار می گیرند ، اما کسانی که از قرار گرفتن در معرض اضافی سود می برند – به شدت در معرض دید قرار گرفتند. تقریباً ۶ ماه بعد ، مارک ها مطابق آنچه مخاطبان خود می خواهند درگیر شوند ، تنظیم می شوند ، اما مارک هایی که واقعاً این موضوع را درک می کنند ، از مزایای آن استفاده می کنند.

    > </Tayaway: پیوندها باید با کیفیت بالا باشند. صفحاتی که محتوای متوسط ​​ایجاد کرده و منتشر می کنند ، کمتر از میانگین نتایج خواهند بود.

    نتیجه گیری

    فیس بوک الگوریتم فید خبری همیشه به ترفند / انطباق ادامه خواهد داد. بسیاری از سرپرست صفحه تعجب می کنند که Facebook واقعاً چه می خواهد. من پیشنهاد می کنم برنامه Paper iOS فیس بوک را بارگیری کنید تا ببینید که تیم ویرایشگرهای انسانی آنها چه چیزی را انتخاب می کنند ، این یک پروکسی عالی برای مسیری است که فیس بوک به آن هدایت می شود.

    مهمترین بخشی که باید به خاطر بسپاریم این است که خبرخوان فضای بسیار رقابتی است. فقط بهترین مطالبی که واقعاً با مخاطب فیسبوک درگیر است ، از مزایای قابل توجهی بهره می برد. درک کنید که درگیری در اصل فیس بوک است. در پایان روز ، پایگاه کاربر فیس بوک روی افرادی ساخته شده است که با این سیستم عامل درگیر هستند. این مدیر صفحه است که همچنان به سازگاری و درک آنچه در آن بهینه سازی مربوط به صفحه شخصی خود است ، ادامه دهد.