۳ دلیل که مردم ایمیل های شما را نادیده می گیرند؟

چکیده این مطلب : انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ ۵ نظر ۶,۰۹۹ بازدید

ایمیل مارکتینگ یکی از سبکای کاربردی در تجارت و یکی از راه های درآمد زایی آنلاینه. در این مقاله به سه دلیل مهم که مخاطبین ایمیلاتون رو نمی خونن می پردازیم.

در ایمیل مارکتینگ، شما باید فاکتورهای زیادی رو در نظر بگیرین. باید بسیاری موارد رو انجام بدین و بسیاری دیگه رو انجام ندین. این بحث خیلی طولانی و دارای زمینه ها و روشای مختلفه. ما ۳ دلیل از اصلی ترین دلایلی که مردم ایمیلاتون رو نا دیده می گیرن رو بررسی می کنیم. این دلایل در واقع اشتباهات افراد جور واجور در این نوع تجارته.

 ۱٫ روی هدف اشتباه تمرکز کردن :

روشنه که موضوع ایمیل شما اثر مستقیمی روی این که کاربران ایمیل شما رو باز می کنن یا نه داره. به خاطر همین وقتی که موضوعتان رو می نویسید به این فکر کنین که هدف اصلی و پایانی شما چیه؟ هدف شما واسه فرستادن این ایمیل باید گرفتن جواب از شخص مقابل باشه. تا وقتی که از طرف مقابل جوابی دریافت نکردید یعنی به هدفتون نرسیدین. در نتیجه، اول هدف خود رو در این مورد تعیین کرده، بعد موضوع مناسب با اون هدف رو واسه کاربران خود انتخاب کنین.

۲٫ ارسال ایمیلا در زمانای ناجور :

بیشتر ایمیلای کاری و تجاری در زمان کاری هم فرستاده می شن. اما طبق آمار و نتایجی که در سال ۲۰۱۴ به دست اومده، نتیجه عجیبی رو نشون میده. ایمیلایی که در روزا و ساعتای کاری فرستاده شدن کمتر باز شدن ولی ایمیلایی که در روزای آخر هفته و ساعتای غیر کاری فرستاده شدن بیشتر باز شدن.

۳٫ به کار گیری یه فرستنده عمومی :

اگه از پنل ایمیل مارکتینگ واسه ارسال ایمیلای انبوه به مخاطبان استفاده می کنین به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین حتما صمیمیت بین شما و مخاطب احساس شه چون ایمیلایی که با حجم انبوه از یه فرستنده عمومی ارسال می شن ممکنه این حس صمیمیت در مخاطب رو از بین بره. اسمی که شما واسه زمینه ایمیل خود استفاده می کنین می تونه اثر عجیبی در کل ایمیل شما داشته باشه و شانس باز کردن ایمیل شما رو به وسیله طرف مقابل زیاد می کنه.

تحقیقات نشون میده ایمیلایی که از سمت یه شخص حقیقی فرستاده می شن بیشتر باز می شه و روی اون کلیک می شه. ۰٫۷۳% احتمال کلیک کردن روی این جوری ایمیلا و ۵٫۹۶% احتمال خوندن اون هست. با این حساب ۹۹٫۹% موفقیت کامل هستش و این حس بهتری بوجود میاره وقتی یه رابطه شخصی در ایمیل شما ایجاد می شه. در واقع وقتی که کاربران ایمیلا رو از یه شخص حقیقی مثل شما دریافت می کنن ، حس بهتری دارن تا اینکه مثلاً این ایمیلا رو از شرکت یا کارخانه X دریافت کنن.

مشاهده نسخه PDF مقاله: ۳ دلیل که مردم ایمیلاتون رو ندیده می گیرن؟