سئو سایت در گذر زمان

روشای اجرای نسبت به گذشته تغییر محسوسی داشته در گذشته هدف وا ایجاد ترافیک و بالا بردن بازدید کنندگان بود ولی امروزه این بخش تغییر داشته و بیشتر بر برند سازی و رابطه بیشتر به شکل روابط دوستانه با کاربره به این حالت که سایت به شکلی طراحی می شه که کاربران رابطه بهتری با اون برقرار کرده و در به روشای جدید، بازه کاری فعالیت شرکت به شکل داستان گونه بیان می شه. رتبه بندی نشون دهنده ای جهت موفقیت یه سایته ولی نمی تونه هدف غایی یه سایت باشه. در گذشته بیشتر تمرکز در گذشته جهت  روی بیشتر کردن بازدید کنندگان به وسیله موتورهای جستجو گر بود اما امروزه بیشتر نگرانی جذب بازدید کننده از سایتای ارتباطی و شبکه های اجتماعیه. در گذشته فقط با داشتن چند فن و فوت وفن می تونست به کار بپردازه ولی حالا باید اطلاعات لازم جهت برندسازی هم بر بخشای تکنیکی یاد بگیرن و در کار خود اجرا کنن.
در گذشته محتوای سایت به شکلی طراحی می شد که بیشترین اندازه کلیک و بازدید رو جهت سایت به همراه بیاره ولی حالا بیشترین هدف ایجاد درآمد با هستش با تولید مطالب درآمد به دست آوردن هدف جدیده. در گذشته سایتا جهت موتورهای جستجو و عنوانا واسه کلمات کلیدی بهینه می گردید ولی امروزه سایتا جهت کاربران و مطالب با در نظر گرفتن مقدار ایجاد حس وایجاد روابط بیشتر با کاربر بهینه می شه.

برند سازی بیشترین بحث سئو سایت با گذشت زمان

در گذشته برند سازی به شکل شخصی نبود و تموم برند سازی براساس نام شرکت دیده می شد ولی امروزه برندسازی براساس هویت شخصی افراد هم قابل اجرا هستش و به اندازه برنده های شرکت هم دارای اعتباره. در گذشته جهت  و رد و بدل کردن و خرید لینک و اضافه کردن سایت به سایت اصلی شما باید رنک سایت اضافه می شد ولی امروزه این کار با بلاگا به شکل موثری هم قابل انجام شدنه. در گذشته اگه مقاله از نظر تکنیکی دارای مقاله و محتوای خوبی می بود مناسب تشخیص داده می شد ولی امروزه باید مطالب و مقاله های به درد بخور و مناسب کاربران سایت شه.  و در سال ۲۰۱۴ به شکل امروزی خود تبدیل شد و تغییر وجود داد.